
Kary za komunikację w zakresie zagrożeń w warsztatach samochodowych i naprawczych
Occupational Safety & Health Administration (OSHA) opublikowała informacje na temat rodzajów naruszeń, które wystąpiły w warsztatach samochodowych i kolizyjnych od października 2016 do września 2017. Tuż pod Respiratory Protection jako najczęstsze cytaty jest, zgadliście, Hazard Communication.
Przy 41 federalnych inspekcjach HazCom w wyżej wymienionym okresie czasu, łącznie 79 cytatów zostało wydanych za naruszenie normy 1910.1200. Kary te kosztowały małe i średnie sklepy motoryzacyjne nieco ponad 54 000 dolarów. Jeśli jesteś właścicielem niezależnego warsztatu samochodowego, grzywna OSHA HazCom nie jest czymś, czego chcesz dla swojej firmy lub pracowników.
Aby uzyskać więcej informacji na temat typowych kar związanych z branżą napraw samochodowych, czytaj dalej
Aby uzyskać więcej informacji na temat normy OSHA dotyczącej komunikacji w zakresie zagrożeń, zapoznaj się z naszym wpisem na blogu interpretującym wymagania.
Substancje chemiczne często spotykane w warsztatach samochodowych, na które często nakładane są kary
Wiele niebezpiecznych substancji chemicznych i rozpuszczalników znajduje się w powszechnie stosowanych środkach do naprawy i czyszczenia. Na przykład, chlorek metylenu jest powszechnie spotykany w środkach do naprawy lakieru i innych środkach czyszczących.
Inne chemikalia i związki, które często nie są oznaczane to
- Kwas fluorowodorowy,
- płyn zapobiegający zamarzaniu,
- Ołów, płyn spalinowy z silników Diesla,
- Benzen,
- Toluen,
- ksylen,
- i zagrożenia pyłem krzemionkowym.
To tylko kilka z wielu niebezpiecznych substancji chemicznych występujących w środowisku motoryzacyjnym, które stanowią poważne zagrożenie dla zdrowia pracowników i klientów.
Norma OSHA dotycząca komunikacji w zakresie zagrożeń określa sposób zapewnienia pracownikom prawa do wiedzy o zagrożeniach bezpieczeństwa w miejscu pracy. HazCom odnosi się do identyfikacji, oznakowania i konserwacji zagrożeń chemicznych.
Chroń swoich pracowników przed zagrożeniami w miejscu pracy i poinformuj ich o właściwym programie komunikacji o zagrożeniach.
Etykiety bezpieczeństwa ratują życie.