Post

Twórz etykiety żywności, którym konsumenci mogą zaufać

 
W 2017 roku klienci stają się coraz bardziej spostrzegawczy w kwestii sposobów wydawania pieniędzy w swoich portfelach i żywności, którą wkładają do ust. Mimo że etykiety FDA mają informować konsumentów o wartości odżywczej produktów spożywczych, często nie są one wystarczająco jasne, aby wielu konsumentów uznało je za godne zaufania.
 
Nie jest tajemnicą, że producenci żywności czasami kłamią i wprowadzają konsumentów w błąd, aby skłonić ich do zakupu mniej niż doskonałego produktu spożywczego. Ale w 2017 roku klienci są coraz bardziej świadomi sposobów wydawania pieniędzy w swoich portfelach i żywności, którą wkładają do ust. Nawet jeśli etykiety FDA mają informować konsumentów o wartości odżywczej produktu spożywczego, często nie są one wystarczająco jasne dla wielu konsumentów, aby uznać je za godne zaufania.
 
W tym artykule porozmawiamy o tym, co sprawia, że etykiety żywności są jasne i zwięzłe, a klienci mogą im naprawdę zaufać.
 
Zdaj sobie sprawę z wielkości porcji
Po pierwsze, etykiety FDA często wprowadzają kupujących w błąd, jeśli chodzi o określenie bezpieczeństwa i korzyści zdrowotnych danego produktu, głównie dlatego, że wielkości porcji są tak nierealistyczne. Podczas gdy zawartość cukru, tłuszczu lub kalorii może wydawać się niska na pierwszy rzut oka, często nierealne jest, aby produkt był spożywany w tak małej ilości - w rzeczywistości więc rzeczywista zawartość tłuszczu, cukru i kalorii jest znacznie wyższa.
 
Zamiast tego bądź szczery i uczciwy w kwestii wielkości porcji. Klienci albo przejmą się tym, że zawartość cukru jest wyższa niż się spodziewali, albo nie - ale w ostatecznym rozrachunku docenią przejrzystość Twojej firmy.
 
Nie rzucaj słów "organiczne", "naturalne" czy "z trawy".
Produkty naturalne, organiczne, bezklatkowe i karmione trawą są teraz bardzo modne. Jednak beztroskie rzucanie tymi słowami może mieć odwrotny skutek dla kupujących, jeśli nie są one używane poprawnie. Ponadto, klienci zdają sobie sprawę z prawdziwych definicji produktów organicznych, naturalnych, karmionych trawą i bezklatkowych, dlatego markom trudniej będzie wprowadzać ich w błąd lub nakłaniać do zakupu czegoś, co nie jest zgodne z deklaracjami.
 
Zrozum etykiety FDA i przepisy dotyczące żywności
Choć nie istnieją żadne realne przepisy dotyczące etykietowania produktów jako naturalne lub całkowicie naturalne, konsumenci zazwyczaj chcą, aby marki używały tych terminów tylko wtedy, gdy mają to na myśli. Jeśli produkt nie zawiera żadnych sztucznych barwników, aromatów ani syntetycznych dodatków, prawdopodobnie można bezpiecznie powiedzieć, że jest całkowicie naturalny. Jednakże, trudno jest firmom oznaczyć cokolwiek jako całkowicie naturalne, jeśli wiąże się z tym jakikolwiek rodzaj przetwarzania.