Post

Muzycznie pyszne!

Siedem lat temu brytyjski muzyk Ed Sheeran podczas trasy koncertowej zrobił sobie na ramieniu tatuaż z etykietą ketchupu HEINZ. Muzyk uwielbia sos pomidorowy tej marki i uważa, że "nikt nie jest zbyt dobry dla ketchupu, ale ketchup jest zbyt dobry dla ciebie".

Na początku 2019 roku ukazał się krążek Edchup, będący udaną współpracą wokalistki z organizacją producencką.

W sierpniu firma przygotowała nową kolekcję ketchupu i wypuściła limitowaną edycję, składającą się ze 150 butelek sosu, które opatrzone są termokurczliwą etykietą z nadrukiem tatuaży Sheerana. Są wśród nich mozaika, róża, hieroglif i oczywiście etykieta Heinza. Należy pamiętać, że wybrany numer nie jest przypadkowy. W 2019 roku firma kończy 150 lat.

Trzy butelki zostały sprzedane na aukcji w Christie's - dochód ze sprzedaży przeznaczono na hospicjum dziecięce i fundację walczącą z głodem. Kolejne 104 butelki zostały zlicytowane w loterii internetowej. Los pozostałych 43 butelek nie jest znany. Być może w przyszłości pojawi się linia Edchup, dostępna dla każdego klienta w każdym supermarkecie. Czy bylibyście zainteresowani zakupem takiej butelki?